Tą patį vaizdą matome skirtingai

Vienas ir tas pats reikalas pacientui ir gydymo įstaigai matosi skirtingai. Pacientui svarbiausia sulaukti pagalbos. Gydymo įstaigai – suteikti pagalbą, o kai negali to padaryti, išaiškinti – kodėl nesuteikė  ir ką žmogui toliau daryti. Šioje trumpoje grandinėje silpniausia vietą „ką toliau daryti“.  Kreipėsi pas gydytoją specialistą patekti negalėjęs vyras. Jo mintis perdavėme Naujosios Akmenės ligoninės vadovui. Sulaukėme atsakymo. Abu laiškus spausdiname. Paprastas patarimas ligoninei: jei norite sužinoti nuomonę ir patirtis pacientų dėl registracijos ir visų su tuo susietų neigiamų dalykų, per Savivaldybės viešą puslapį skelbkite apklausą. Sužinosite viską. Registracijos eilių tvarka, kaip laiške ir rašo pacientas, netinkama. Ir tai nėra eilinių darbuotojų kaltė. Kažkas ne taip sprendimuose. Viešos apklausos nebijokite. Iš nuomonių galima nustatyti geresnę tvarką.

„Vienybės“ redakcija

Paciento laiškas

Mano pavardė Vytautas Kulvinskis. Noriu papasakoti nemalonią istoriją, į kurią patekau Naujosios Akmenės ligoninėje, nes, manau, kad aš ne vienintelis toks. O istorija tokia. Vasario pabaigoje gavau šeimos gydytojos siuntimą pakartotinai kardiologo konsultacijai. Kadangi prieš metus mane konsultavo gydytojas, atvykstantis iš Vilniaus, ir patarė pasitikrinti po metų, tai nedelsdamas telefonu pabandžiau užsiregistruot. Man paaiškino, kad gydytojas atostogauja ir sakė paskambint po mėnesio. Tą ir padariau. Registratorė pasakė, kad eilė didoka ir priims mane ne anksčiau gegužės mėnesio. Tai mane tenkino, nes su daktaru bendravau taip pat gegužę. Baigiantis gegužės mėnesiui ir nesulaukęs kvietimo, paskambinau pasiteiraut. Išgirdau paaiškinimą, jog daktaras vėl atostogavo, eilė juda lėtai, tad be rugpjūčio  nesitikėti priėmimo.

Kadangi jaučiausi vidutiniškai, nutariau laukti, bet viduje jau kilo nerimo daigeliai. Ir štai rugpjūtis, 18diena. Kadangi turėjau kitų reikalų Naujojoje Akmenėje, apie 16 val. nutariau užsukt į ligoninės registratūrą ir pasiaiškint gyvai. O čia ir prasidėjo visi įdomumai. Registratorė, paklausus kaip  juda mano reikalai, pažvelgė ne į kompiuterio monitorių, kur turėtų būti visi duomenys, o ėmė kuistis po stalčių. Surado gerokai aptrintą kontorinę knygą, kurioje turėtų būti į eilę surašyti norintys konsultuotis pas gydytoją. Paaiškino, kad gydytojas priima nedaug pacientų ir tik su prevenciniais siuntimais, tai eilė kaip ir nejuda. Klausiu, kaip mano siuntimas, ar vis dar galioja? Tada  per e. sistemą patikrino ir pasakė, kad mano siuntimo laikas pasibaigęs…

Visa istorija rugsėjo 23 numeryje

Nuotrauka interneto