Gamyboje svarbus visų grandžių darbas

Kol po pasibaigusio sezono iki vasario vidurio buvo remontuojama klinkerio gamybos linijos įranga, bendrovės darbininkai sakė jau pasiilgę darbo.Po netikėto gedimo antrąkart krosnis užkurta kovo 4-ąją. Atgijo visos gamybos grandys. Iš Karpėnų karjero gilumos į trupinimo skyrių 18 autotransporto cecho sunkiasvorių „Belaz“ markės automobilių, po devynis pamainoje, gabena kalkakmenį. Iš Šaltiškių karjero savivarčiais geležinkelio vagonais atvežamas molis. „Belazai“ per pamainą sukaria 19-22 reisus, atgabena 6-6,5 tūkst. tonų kalkakmenio. Vairuotojų grandžiai, kuriai vadovauja 40 metų sunkiasvorius vairuojantis brigadininkas Pranas Žalys, dirba 9 vairuotojai, o užkūrus kalkinę, prisidės dar du ekipažai. Karjero mašinų vairuotojų vienu rodikliu niekas neaplenks – jų valdomi sunkiasvoriai kiekvienas gabena nuo 30 iki 55 tonų naudingų iškasenų.

Apsilankymo dieną meistro Arūno Ruibio pamainoje trupinimo operatoriumi dirbo Saulius Rakickas. Saulius – patyręs darbo žinovas, 22 metai šiame poste. Jam talkino transportuotojai Kazys Jucius, Gintaras Žalys, Žilvinas Liachovičius. Per 12 valandų pamainą, priklausomai nuo gamybos poreikio, skyriaus trupintuvai susmulkina iki 6,5 tūkst. tonų klinčių.

Cemento malūnus tądien valdė operatorius Saulius Maceikis su padėjėjais Sauliumi Budvilu ir Algirdu Švažu. Operatorius Saulius gamyboje irgi ne naujokas – 11 metų patirtis pelnė jam sumanaus ir patikimo specialisto autoritetą.

Saulius GAJAUSKAS

Platesnis rašinys – kovo 25 d. „Vienybėje“