Šeštokų įkurta bendrovė akcininkams išmokėjo dividendų

Pasirodo, mokiniai dar mokyklos suole, gali tapti verslininkais. Reikia visai nedaug – idėjos ir patarimų, kaip tą idėją įgyvendinti. Idėjų mokiniai visada turi. Reikia mokėti jas išklausyti, suprasti ir kartu pasitarus, sugalvoti, kaip visa tai įgyvendinti.

Turėdami verslumo kompetencijų žmonės mąsto produktyviau, keičia požiūrį į save ir supančią aplinką, būna ryžtingesni ir veiklesni bei geba savo turimas žinias pritaikyti kasdieniniame gyvenime. Ką padaryti, kad to galėtume mokyti mokykloje? Kaip ugdyti žmogų, gebanti savarankiškai spręsti problemas, mokantį planuoti, analizuoti ir įsivertinti savo veiklą, nebijantį apgalvotai rizikuoti bei priimti sprendimų.

Kad  sau atsakyčiau į šį klausimą, mokyklos vadovo paprašiau išleisti mane į Lietuvos Junior Achievement (LJA) mokymus. Mokymuose įgijau žinių ir naujų kompetencijų. Norėjau tai pritaikyti. Verslo idėją su mokiniais turėjome, jau gaminome ir pardavinėjome magnetukus ir užrašų knygutes. O kodėl neįsteigti bendroves?  Mokomųjų mokinių bendrovių (MMB) programa suteikia 9-12 klasių mokiniams realią verslo patirtį dar mokyklos suole. Mano jaunieji verslininkai – dar buvo šeštokai, todėl teko prašyti leidimo kurti MMB. Aišku, sutikimą gavome.

Puiki jaunųjų verslininkų komanda –  ,,Saulėtekio“ progimnazijos  septintokai Deividas Paulauskas (prezidentas), Tomas Čivilis, Justinas Vėlavičius, Rokas Peleckas, Šarūnas Jonaitis, Eimantė Šnelytė.

Naujosios Akmenės ,,Saulėtekio“ progimnazijos matematikos mokytojos metodininkės Romos RUDIENĖS pasakojimas trečiadienio, rugsėjo 26 d., „Vienybėje“.